Volná místa
Národní technické muzeum je prestižní kulturní instituce nabízející pracovní příležitosti v oblasti muzejnictví, historie i kultury. Máme rozmanitý tým přibližně 150 zaměstnanců nejrůznějších profesí včetně kurátorů, restaurátorů, konzervátorů, vědeckých pracovníků a dalších podpůrných profesí. Rádi přijmeme do našeho týmu nové tváře s nadšením pro techniku.
NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM
Přijme na pozici
Pokladní do Národního technického muzea
Požadavky:
- Min. úplné středoškolské vzdělání
- Bezúhonnost, pečlivost, samostatnost, loajalita, spolehlivost
- Dobrá znalost práce s PC, schopnost vykonávat administrativní činnosti
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Znalost AJ, NJ výhodou
- Práce s hotovostí, hmotná odpovědnost
Náplň práce:
Prodej vstupenek na pokladně v hlavní budově a na Letenském kolotoči, Kostelní ulice Praha 7
Nabízíme:
- Platové zařazení dle zákona 262/2006 a nařízení vlády 466/2024 Sb.
- HPP na dobu neurčitou, celý úvazek
- Stravenkový paušál, volné vstupy do muzeí a galerií
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Nástup dle dohody
Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky do
15.8.2025 na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz
Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225
O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.
Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM
přijme
Referenta/referentku majetkové správy
Požadavky:
- min. úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru nebo praxe v oboru,
- bezúhonnost, pečlivost, samostatnost, loajalita,
- spolehlivost a odpovědnost při vykonávaní pracovních úkolů,
- dobrá znalost práce s PC, Excel, Word,
- velmi dobré komunikační a organizační dovednosti,
- základní znalost v účetnictví výhodou,
- znalost SW Helios výhodou.
Pracovní náplň:
- evidence oběžného majetku – zásoby (publikace, materiál, kancelářské potřeby, ochranné pracovní prostředky)
- tvorba příjemek a výdejek do/ze skladu zásob včetně fyzické manipulace,
- příprava cenových návrhů publikací,
- evidence dlouhodobého majetku (pořizování inventárních karet, evidence změn apod.),
- příprava dokumentace a fyzické likvidace majetku,
- příprava a realizace fyzické a dokladové inventarizace oběžného a dlouhodobého majetku,
- spolupráce s kolegy ve všech pobočkách NTM
- administrativní činnost.
Nabízíme:
- platové zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízení vlády č. 466/2024Sb. Sb., v platném znění
- zaškolení do pracovní agendy v NTM v průběhu zkušební doby
- 5 týdnů dovolené v roce
- příspěvek na stravování, vstupy do vybraných muzeí a galerií zdarma
- pružná pracovní doba
- příspěvek na penzijní pojištění
- Sick days – 3 dny v kalendářním roce
- Možnost občasné práce z domova
Nástup možný od 1. října 2025.
Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky do 5.9.2025
na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz
Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225
O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení
zrušit. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.