Přejít na hlavní obsah
Kostelní 42, Praha 7, Česká republika
Sledujte nás na
E-shop Vstupenky

Volná místa


Národní technické muzeum je prestižní kulturní instituce nabízející pracovní příležitosti v oblasti muzejnictví, historie i kultury. Máme rozmanitý tým přibližně 150 zaměstnanců nejrůznějších profesí včetně kurátorů, restaurátorů, konzervátorů, vědeckých pracovníků a dalších podpůrných profesí. Rádi přijmeme do našeho týmu nové tváře s nadšením pro techniku.

 

NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM

Přijme na pozici

Pokladní do Národního technického muzea

 

Požadavky:

     -        Min. úplné středoškolské vzdělání

     -        Bezúhonnost, pečlivost, samostatnost, loajalita, spolehlivost

     -        Dobrá znalost práce s PC, schopnost vykonávat administrativní činnosti

     -        Velmi dobré komunikační schopnosti

     -        Znalost AJ, NJ výhodou

     -        Práce s hotovostí, hmotná odpovědnost

Náplň práce:

Prodej vstupenek na pokladně v hlavní budově a na Letenském kolotoči, Kostelní ulice Praha 7

Nabízíme:

  • Platové zařazení dle zákona 262/2006 a nařízení vlády 466/2024 Sb.
  • HPP na dobu neurčitou, celý úvazek
  • Stravenkový paušál, volné vstupy do muzeí a galerií
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Nástup dle dohody

Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky do

15.8.2025 na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz

Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.

Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky.  Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

 

NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM

přijme

Referenta/referentku majetkové správy

 

Požadavky:

  • min. úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru nebo praxe v oboru,
  • bezúhonnost, pečlivost, samostatnost, loajalita,
  • spolehlivost a odpovědnost při vykonávaní pracovních úkolů,
  • dobrá znalost práce s PC, Excel, Word,
  • velmi dobré komunikační a organizační dovednosti,
  • základní znalost v účetnictví výhodou,
  • znalost SW Helios výhodou.

Pracovní náplň:

  • evidence oběžného majetku – zásoby (publikace, materiál, kancelářské potřeby, ochranné pracovní prostředky)
  • tvorba příjemek a výdejek do/ze skladu zásob včetně fyzické manipulace,
  • příprava cenových návrhů publikací,
  • evidence dlouhodobého majetku (pořizování inventárních karet, evidence změn apod.),
  • příprava dokumentace a fyzické likvidace majetku,
  • příprava a realizace fyzické a dokladové inventarizace oběžného a dlouhodobého majetku,
  • spolupráce s kolegy ve všech pobočkách NTM
  • administrativní činnost.

Nabízíme:

  • platové zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce a nařízení vlády č. 466/2024Sb. Sb., v platném znění
  • zaškolení do pracovní agendy v NTM v průběhu zkušební doby
  • 5 týdnů dovolené v roce
  • příspěvek na stravování, vstupy do vybraných muzeí a galerií zdarma
  • pružná pracovní doba
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • Sick days – 3 dny v kalendářním roce
  • Možnost občasné práce z domova

Nástup možný od 1. října 2025.

Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky do 5.9.2025

 na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz

Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení

zrušit. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky.  Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.