Pronájmy
Unikátní prostory Národního technického muzea jsou domovem největší tuzemské sbírky kulturního dědictví v technických oborech. Nadčasový interiér funkcionalistické budovy na Letné v sobě spojuje historii, eleganci a moderní zázemí.
Muzeum nabízí reprezentativní prostředí pro konference, odborná setkání, galavečery i prestižní společenské akce. Hosté se ocitnou mezi výjimečnými exponáty, které dokreslí atmosféru a promění každou událost v nezapomenutelný zážitek.
Možnosti pronájmu a nabídka služeb
Národní technické muzeum nabízí široké spektrum služeb, díky nimž lze vytvořit akci na míru – od odborných konferencí po prestižní společenské večery.
- Galavečery, koncerty a firemní večírky
Ikonická Dopravní hala je jedinečným místem pro slavnostní galavečery, firemní večírky nebo koncertní vystoupení mezi historickými exponáty. Na tuto reprezentativní část může plynule navázat raut nebo recepce v Hlavním vestibulu či ve foyer v patrech. - Konference a celodenní programy
Pro odborná setkání je k dispozici moderně vybavený přednáškový sál s kapacitou až 99 osob. Program lze zpestřit komentovanými prohlídkami expozic nebo coffee breakem v přilehlém salonku „Ponorka“. Konferenční den může vyvrcholit večerním společenským setkáním ve foyer nebo Hlavním vestibulu, čímž vznikne ucelený scénář v jediné budově bez nutnosti přesunů. - Kurátorské prohlídky
Během společenských večerů lze hostům nabídnout komentované prohlídky expozic s kurátory, které přiblíží nejcennější exponáty muzea a obohatí akci o jedinečný kulturní rozměr. Pro vybrané exkluzivní hosty lze navíc zajistit unikátní možnost nahlédnout do jídelního vozu dvorního vlaku císaře Františka Josefa I. - Doprovodné služby
K dispozici je možnost zajištění fotokoutku, ozvučení, projekce, pódia, dekorativního nasvícení prostor i potřebného mobiliáře (rauty, koktejlové stolky, židle, pódium).
Součástí nabídky je rovněž možnost pronájmu historického Letenského kolotoče z roku 1892 – jednoho z nejstarších dochovaných kolotočů v Evropě.
V areálu muzea lze zajistit i hlídané parkování, například pro filmové štáby. - Kombinace prostor a kapacita
Jednotlivé prostory lze flexibilně kombinovat podle charakteru akce. Díky tomu je možné hostit jak komorní setkání, tak rozsáhlé společenské události pro až 800 osob. - Reference
Prostory muzea využily k pořádání svých akcí renomované společnosti a instituce z České republiky i ze zahraničí – například ABB, Česká zbrojovka, ČEZ, Čepro, Korean Air, Longines, Škoda Auto, World Tourism Forum nebo konference PasswordCon a ICOM.
Orientační ceny pronájmu
Ceny pronájmu se odvíjejí od typu prostoru, délky trvání akce a požadovaného rozsahu služeb.
- Konference a odborné programy: od 5 300 Kč bez DPH
- Společenské akce a galavečery: od 25 300 Kč bez DPH
Pro konkrétní nabídku dle Vašich požadavků nás prosím neváhejte kontaktovat. Rádi pro Vás připravíme kalkulaci na míru a zajistíme prohlídku prostor.
NOVINKA: Po domluvě můžete pořádat akce s vybraným občerstvním v Dopravní hale nebo také v Dopravní hale uspořádat galavečeři až pro 128 osob. Úprava stolů ja variabilní dle požadavků klienta.
Ke krátkodobým pronájmům nabízíme tyto prostory:
Hlavní vestibul
Reprezentativní vstupní hala a symbolické srdce muzea. Díky své poloze poskytuje přirozené propojení s dalšími částmi muzea, zejména s Dopravní halou. Prostor je ideální pro firemní společenské akce, recepce či slavnostní večery s cateringovým servisem.
Prostor je mimořádně variabilní – lze jej využít jak pro raut s koktejlovými stolky, tak pro networking či slavnostní gala večer s dekorativním nasvícením.
- kapacita při samostatné akci v Hlavním vestibulu cca 150 osob /při rautovém uspořádání/
- kapacita cca 300 osob s propojením akce do Dopravní haly /vhodná jako doprovodná programová část akce, popř. i s možností navštívit i další expozice muzea
- možnost externího ozvučení
- možnost externího promítání a prezentací
Dopravní hala
Ikonický prostor muzea a jeden z nejznámějších výstavních sálů v České republice. Halu lemují unikátní exponáty – od parních lokomotiv přes historické automobily až po legendární letouny zavěšené pod stropem.
Vhodná je pro pořádání koncertů, firemních prezentací, slavnostních vyhlášení, roll-outů (slavnostních odhalení nových produktů). Prostor lze technicky vybavit pódiem, ozvučením, projekcí a nasvícením. Po dohodě je možné uspořádat i slavnostní večeři pro menší počet hostů přímo mezi exponáty.
Součástí společenských akcí mohou být také komentované prohlídky s kurátory, které hostům přiblíží nejcennější exponáty muzea.
- kapacita až cca 350 osob
- možnost externího ozvučení
- možnost externího promítání a prezentací
Foyery 1.–3. patro
Prostory umožňují uspořádat slavnostní rauty, menší konference, recepce i komorní doprovodné koncerty. Jedinečnou atmosféru dodává foyer ve 3. patře s originální fontánou z výstavy EXPO 58 v Bruselu.
- kapacita cca 200 osob při rautovém uspořádání
- možnost externího ozvučení
- možnost externího promítání a prezentací
Přednáškový sál
Moderně vybavený sál s pevnou kapacitou 75 míst, kterou lze rozšířit až na 99. Je vhodný pro konference, semináře, projekce, prezentace i tiskové konference.
Prostor disponuje kvalitním ozvučením, dataprojektorem a širokoúhlým plátnem. Podle potřeby je možné do sálu instalovat vybavení pro simultánní tlumočení.
Registraci hostů lze zajistit v Hlavním vestibulu, během dne je možné využít přilehlý salonek „Ponorka“ pro coffee break či lehký catering. Po 18. hodině lze v Hlavním vestibulu uspořádat večerní raut nebo recepci, která může tvořit slavnostní zakončení konference.
- kapacita 115 míst v sále /uspořádání: 75 míst „divadlo+škola“ + 40 židlí „divadlo“ + 10 míst „předsednické čelo“
- ozvučení: ze zvukové režie nebo přímo v sále /3 mikrofony napevno+2 handky/
- dataprojektor: ovládaný ze zvukové režie nebo v sále
- zabudované širokoúhlé plátno s elektronicky ovládanou oponou umožňující nastavení vhodných formátů
- možnost simultánního tlumočení ze zvukové režie, klient si musí přivézt přijímač+sluchátka
- wi-fi připojení
Salonek za Přednáškovým sálem
Menší samostatný prostor přímo navazující na Přednáškový sál. Slouží jako zázemí pro řečníky či organizační tým, lze jej však využít i pro menší workshopy, jednání nebo tiskové konference.
Během otevírací doby muzea je vhodným místem také pro coffee break či lehký catering při akcích konaných v kinosále.
- kapacita cca 20 osob, stoly + židle
- zabudované plátno elektronicky ovládané + dataprojektor napevno
Prohlédně te si také nabídku pronájmů Centra stavitelského dědictví NTM Plasy.