Volná místa

NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM přijme

referentku spisové služby a podatelny

Požadavky:

-       min. úplné středoškolské vzdělání

-       bezúhonnost, pečlivost, samostatnost, loajalita

-       dobrá znalost práce s PC, schopnost vykonávat administrativní činnosti

-       velmi dobré komunikační a organizační dovednosti

Náplň práce:

  • evidence pošty
  • práce s datovou schránkou
  • evidence spisové služby

Nabízíme:

  • platové zařazení dle zákona 262/2006 Sb. a nařízení vlády 564/2006 Sb.
  • příspěvek na stravování, vstupy do muzeí a galerií zdarma
  • pružná pracovní doba
  • příspěvek na kulturu a penzijní pojištění
  • pracovní smlouva na dobu určitou, zástup za mateřskou dovolenou

Nástup možný v lednu 2019

Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky do 31. 12. 2018 na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz

Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.

Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky.  Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

 

 

NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM přijme

     nového kolegu na pozici správce serverů Windows a Linux/vývojář PHP

Hledáme posilu našeho interního ICT týmu. Co vás bude čekat? Od síťové vrstvy na switchích, přes virtualizaci na VMware vSphere, servery na Windows Server a Debian Linux. Na serverech pak SQL server, MySQL, PHP, Docker, správa domény, Drupal, Wordpress. Dovývoj nebo vývoj interních webových aplikací a webů – HTML, Javascript, CSS. Nevyhne se vám řešení dlouhé řady různých problémů s certifikáty, nekorektním XML, odemykání zamknutých dokumentů apod. Budete připravovat multimediální obsahy do výstav, občas školit uživatele, opravovat hardware nebo vytahovat zaseklý papír z tiskárny. Hlavní podmínkou je ochota si se systémy pohrát, hledat řešení, stále se učit.

Náplň práce:

  • správa virtuálních serverů Windows a Linux;
  • správa AD, Group Policy, Exchange, WSUS;
  • správa a vývoj webových aplikací (PHP, MySQL, Javascript a další) a úpravy stávajících aplikací;
  • správa a vývoj integračních nástrojů, vytěžování dat;
  • monitoring serverů a síťové infrastruktury;
  • implementace nových systémů a aplikací;
  • vedení administrativy v oblasti správy ICT (vytváření a aktualizace dokumentace, správa licencí apod.);
  • spolupráce na správě uživatelských zařízení a techniky v expozicích – počítače, tiskárny, telefony, dataprojektory.

Pracoviště:

  • Praha 7;
  • výjimečně servisní výjezdy na detašovaná pracoviště Plasy, Chomutov a Čelákovice.

Požadujeme:

  • velmi dobrý přehled o světě ICT;
  • znalost problematiky počítačových sítí;
  • velmi dobrou znalost Windows Server, Linux a SQL databází na úrovni administrátora;
  • dobrou znalost Windows 10 na úrovni administrátora;
  • dobrou znalost webových technologií s důrazem na LAMP, zkušenosti s vývojem webových aplikací;
  • znalost systémů Drupal a Wordpress;
  • vítána znalosti virtualizace serverů VMware vSphere;
  • schopnost řešit technické problémy v celém spektru ICT infrastruktury;
  • schopnost učit se rychle novým věcem;
  • samostatnost, schopnost dohledávat si informace a řešit problémy;
  • znalost anglického jazyka (čtení dokumentace, vyhledávání informací na internetu).

Nabízíme:

  • práci v malém týmu interních ICT pracovníků;
  • pestrou a různorodou práci;
  • pružnou pracovní dobu (pondělí-pátek), výjimečně práce v noci nebo o víkendu;
  • pět týdnů dovolené;
  • Sick Days; příspěvek na důchodové pojištění;
  • stravenky, možnost stravování přímo v budově;
  • platové podmínky podle zák. č. 564/2006 Sb. 

Nástup možný od ledna 2019.

Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky do 17.12.2018 na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz

Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.

Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky.  Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

 

NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM přijme

     pracovníka/pracovnici na pozici správce ICT

Hledáme posilu našeho interního ICT týmu do první linie komunikace s kolegy z dalších oddělení. Bude vás čekat řešení banálních i složitějších problémů a požadavků, nemálo administrativy, budete individuálně školit, radit, pomáhat. Chvíli budete sepisovat technickou dokumentaci, předávací protokoly, pak zase polezete na štafle k dataprojektoru, pod stůl k zásuvce, nebo se umažete od toneru z kopírky. Když něco nebudete vědět, najdete si odpověď v naší Wiki nebo se zeptáte dalších členů týmu.

Měl/a byste dost vědět o ICT – hardwaru i softwaru, ve Windows 10 byste měl/a být jako doma. Velká pečlivost a spolehlivost je nezbytnou podmínkou.

Náplň práce:

  • technická podpora kolegů mimo ICT oddělení, konzultace, individuální školení;
  • řešení závad a požadavků na změny - práce s ticketovacím systémem (helpdesk);
  • vedení administrativy pro agendu ICT,
  • tvorba dokumentace, příprava podkladů;
  • organizace oprav techniky a reklamací v servisech;
  • spolupráce na správě techniky uživatelů a v muzejních expozicích – počítače, notebooky, tiskárny, telefony, dotykové monitory, dataprojektory;
  • instalace techniky do výstav a na pracovní stoly, jednoduché opravy;
  • správa multifunkčních tiskáren, výměna a doplňování spotřebního materiálu;
  • instalace a odinstalace software;
  • správa uživatelských účtů, nastavování dle stanovených pravidel – Active Directory, Exchange, Group Policy.

Pracoviště:

  • Praha 7;
  • občasné servisní výjezdy na detašovaná pracoviště Plasy, Chomutov a Čelákovice.

Požadujeme:

  • velmi dobrou znalost hardwaru (PC a periferie);
  • znalost problematiky LAN;
  • velmi dobrou znalost Windows 10 na úrovni administrátora;
  • manuální zručnost, dobrou fyzickou kondici, schopnost občasné práce na štaflích;
  • komunikativnost slovem i písmem, schopnost týmové spolupráce;
  • schopnost učit se rychle novým věcem;
  • samostatnost, schopnost dohledávat si informace a řešit problémy;
  • znalost anglického jazyka (čtení dokumentace, vyhledávání informací na internetu);
  • řidičský průkaz sk. B, aktivního řidiče.

Nabízíme:

  • práci v malém týmu interních ICT pracovníků;
  • pestrou a různorodou práci;
  • pružnou pracovní dobu (pondělí-pátek), výjimečně práce v noci nebo o víkendu;
  • pět týdnů dovolené;
  • Sick Days; příspěvek na důchodové pojištění;
  • stravenky, možnost stravování přímo v budově;
  • platové podmínky podle zák. č. 564/2006 Sb. 

Nástup možný od ledna 2019.

Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky do 17.12.2018 na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz

Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.

Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky.  Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.