Volná místa


NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM 

             Vypisuje výběrové řízení na na pozici metodik/čka vzdělávacího projektu Inkluze s Národním technickým muzeem (OPVVV)

Úkolem nového vzdělávacího program je rozvoj spolupráce NTM a škol v oblasti vzdělávání a inkluze. Vzniknou čtyři nové vzdělávací programy zaměřené na přípravu žáků ke vstupu na trh práce. Programy budou mít inkluzívní charakter. Vedle speciálního programu v muzeu se žáci budou účastnit také exkurzí a stáží u zaměstnavatelů.

Požadavky:

  • Ukončené VŠ vzdělání technického nebo pedagogického zaměření, min. titul Bc.

Výhodou :

  • zkušenosti s problematikou technického vzdělávání mládeže
  •  zkušenosti se zpracováním textových vzdělávacích materiálů nebo teoretických příspěvků k tématu
  • vlastnosti pro týmovou práci, schopnost tvůrčí práce a nového pohledu na technické vzdělávání
  • schopnost vysokého pracovního nasazení a flexibility, spolehlivost a odpovědnost

Popis práce:

  • tvorba metodických materiálů k výstupům projektu – oblast technika, fyzika
    spolupráce s metodickým týmem, pilotáž připravených výstupů projektu
    konzultace s lektory, pedagogy

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • zkrácený úvazek
  • pružná pracovní doba
  • příspěvek na stravování
  • sick days
  • nástup možný září - říjen

Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis do 15.9.2018 elektronicky na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky.  Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

 

NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM 

                                přijme ekonomického náměstka

Požadavky:

  • Ukončené VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praktické znalosti a dovednosti samostatného účtování dle postupů pro příspěvkové organizace (např. sestavování rozpočtu organizace, provádění účetních uzávěrek, evidence majetku, realizace pohledávek a závazků, ekonomické vedení fondů a dotací, zúčtovacích vztahů, finančních operací, DPH, nákladů a výnosů). Znalost finanční kontroly, orientace v rozpočtech a účetních výkazech 
  • Přehled o hospodaření s majetkem státu a o hospodaření státní příspěvkové organizace
  • Znalost příslušných prováděcích předpisů (zákon č.  563/1991 Sb., jeho prováděcí vyhláška č. 410/2009 Sb., včetně vyhlášky č.  270/2010 Sb. a ČÚS, zákon č. 218/2000 Sb., zákon č.  219/2000 Sb., zákon č.  320/2001 Sb., daňové zákony atd.)
  • Schopnost vysokého pracovního nasazení a flexibility, spolehlivost a odpovědnost
  • Výbornou znalost práce na PC, excel
  • Dobrou komunikační schopnost 
  • Praxe v ekonomickém úseku příspěvkové organizace alespoň 2 roky

Výhodou:

  • Zkušenosti s vedením kolektivu
  • Aktivní znalost software HELIOS

Nabízíme:

  • Platové zařazení dle zákona č. 262/2006 a nařízení vlády č.  564/2006 Sb. s možností osobního příplatku
  • 5 týdnů dovolené
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Sick days
  • Nástup možný 1. 11. 2018

Zájemci o uvedenou pozici zašlou podrobný strukturovaný profesní životopis do 27. 9. 2018 elektronicky na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení

zrušit. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky.  Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

 

NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM

                      přijme kurátora sbírky chemie

Požadavky:

-       vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání v oboru chemie nebo příbuzném (přírodní vědy,

potravinářství a pod.)

-       bezúhonnost, pečlivost, samostatnost, loajalita

-       základní orientace v novověké historii lidstva a vývoji chemické technologie   

Náplň práce:

  1. Sbírkotvorná činnost v oboru chemie a potravinářství. Ukládání a popisování sbírky, vední předepsaného způsobu správy sbírky (evidence, fotodokumentace, inventarizace, katalogizace). Veřejná prezentace sbírky formou výstav a expozic, organizace zápůjček exponátů jiným muzeím.
  2. Ve spolupráci s restaurátorskými dílnami a externími subjekty zajišťování konzervace a restaurování sbírky. Ve spolupráci s jinými institucemi provádění terénního výzkumu technických památek. Zpracovávání odborných expertíz ke sbírkovým předmětům.
  3. Organizace sympozií a seminářů, prezentace vlastních badatelských výsledků (např. publikováním v odborném tisku). Tvorba plánů činnosti oddělení chemie, řešení vědeckovýzkumných úkolů.

Nabízíme:

  • platové zařazení dle zákona 262/2006 Sb. a nařízení vlády 564/2006 Sb.
  • příspěvek na stravování, vstupy do muzeí a galerií zdarma
  • pružná pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené

Nástup možný ihned na plný úvazek.

Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky do 31.10.2018 na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz

 

Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.

Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení

zrušit. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno elektronickou poštou – emailem, popř. telefonicky.  Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.

 

NÁRODNÍ TECHNICKÉ MUZEUM

        přijme pracovníka na pozici správce ICT

Náplň práce:

  • správa uživatelských zařízení – počítače, notebooky, tiskárny, telefony;
  • správa techniky v expozicích – počítače, dataprojektory, ozvučení;
  • instalace zařízení, jednoduché opravy;
  • správa multifunkčních tiskáren, výměna a doplňování spotřebního materiálu;
  • instalace síťových zařízení – switche, AP;
  • instalace a odinstalace software;
  • instalace a deinstalace ICT zařízení v dočasných výstavách;
  • správa uživatelských účtů, nastavení práv dle stanovených pravidel – Active Directory, Exchange, Group Policy;
  • podpora uživatelů, konzultace, individuální školení;
  • práce s ticketovacím systémem (helpdesk);
  • vedení související administrativy.

Pracoviště:

  • Praha 7;
  • občasné servisní výjezdy na detašovaná pracoviště Plasy, Chomutov a Čelákovice.

Požadujeme:

  • velmi dobrou znalost hardwaru (PC a periferie);
  • znalost problematiky LAN;
  • velmi dobrou znalost Windows 10 na úrovni administrátora;
  • znalost administrace operačního systému Linux a SQL databází;
  • vítána znalost HTML, PHP, Javascript;
  • znalost administrace MS Exchange, Active Directory, Group Policy;
  • manuální zručnost, dobrou fyzickou kondici, schopnost občasné práce na štaflích;
  • komunikativnost slovem i písmem, schopnost týmové spolupráce;
  • schopnost učit se rychle novým věcem;
  • samostatnost, schopnost dohledávat si informace a řešit problémy;
  • znalost anglického jazyka (čtení dokumentace, vyhledávání informací na internetu);
  • řidičský průkaz sk. B, aktivního řidiče.

Nabízíme:

  • práci v malém týmu interních ICT pracovníků;
  • pestrou a různorodou práci;
  • pružnou pracovní dobu (pondělí-pátek), výjimečně práce v noci nebo o víkendu;
  • pět týdnů dovolené;
  • Sick Days; příspěvek na důchodové pojištění;
  • stravenky, možnost stravování přímo v budově;
  • platové podmínky podle zák. č. 564/2006 Sb. 

Zájemci o uvedenou pozici zašlou strukturovaný profesní životopis elektronicky na adresu: anezka.brandejsova@ntm.cz

Kontaktní osoba Anežka Brandejsová tel. 220 399 225

O výsledku výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni e-mailem, vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.